27 sierpnia 2015

Spotkanie wizowe

Hej!

Strasznie długo nic tu nie pisałam. Spowodowane to było brakiem tematu do poruszenia oraz wyjazdem do Holandii.

Niecierpliwie odliczam dni do wyjazdu! Na początku było ich aż 100! Teraz aplikacja pokazuje tylko 32 dni! To tylko 1/3 całego czasu od PM do wylotu! Pozostałe 2/3 przeleciały mi niczym piasek przez palce. Nadal nie mam prezentów dla HF! Nawet nie mam pomysłu co mogłabym im kupić. Obstawiam wódkę dla HD, wisiorek z bursztynu dla HM, bajki dla Drew i totalnie nie mam zielonego pojęcia co dla nienarodzonego dzieciątka :( Chciałam kupić śpiworek do wózka, ale ceny mnie zabiły!

Wracając do tematu!
Byłam dzisiaj w ambasadzie w Warszawie. Oczywiście, dostałam wizę. Stres jak przed maturą. Pani Konsul prawie w ogóle się nie uśmiechała, udupiła dziewczynę, która starała się o wizę przede mną. Najpierw zapytała dlaczego chcę być au pair (jak ja nie lubię tego pytania!), później co chcę robić po powrocie (studiować budownictwo) i jaki jest mój ulubiony architekt. Niestety, nie mam takowego. W moim zawodzie bardziej interesują mnie konstrukcje a nie wygląd czy projektowanie :D W tym czasie podeszła jeszcze inna pani do mojej konsul (tam za szybką) i to uratowało mnie przed zagmatwaniem się. Przez przypadek zabrała też mój paszport, więc ja szczęśliwa, że mam wizę, a moja Pani Konsul się o ten paszport upomniała. Później pytała o broszurkę, "upewnij się, że nie zapomnisz zabrać jej ze sobą. Udanego pobytu w Stanach!". Jedne z najpiękniejszych słów <3

Baaaardzo się cieszę. Nie jest to już taki haj jak po PM, ale może jak się wyśpię to będę bardziej się cieszyć. Teraz zostało mi tylko załatwienie jutro lekarza, zapłacenie ubezpieczenia, kupno walizek i prezentów. I paaaakowanie!

Przy okazji jeszcze chciałam wspomnieć, że w ten weekend postaram się nadrobić zaległości w czytaniu Waszych blogów. W Holandii nie zawsze działał mi internet i mam bardzo dużo zaległości.

Pozdrawiam! :* :* :*

8 komentarzy:

  1. Gratulacje i powodzenia z pakowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero w USA zobaczysz jak tu czas szybko leci! Gratuluje wizy :) co do prezentów to myślę,ze sa one takie neutralne i beda ok :)
    Powodzenia w wielkim świecie!
    Buziaki,Jagoda
    www.myimmemorialdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje i powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz może instagrama?

    OdpowiedzUsuń