18 czerwca 2015

Skype z match #14

Hej!

Dawno już nie pisałam. Na profilu dalej mam tą samą rodzinę. Jesteśmy po 2 rozmowach na Skype.
Jak dla mnie, to to jest mój PERFECT match, ale sytuacja nie jest pewna.

Właśnie dowiedziałam się, że rozmawiają oni jeszcze z inną dziewczyną. Na decyzję muszę poczekać kilka dni. Nie powiem, jest mi straaaaaasznie smutno. Powiedzieli także, że chcą zmienić termin wylotu na początek października. Niby fajnie, bo planowałam z Mamą wakacje we wrześniu, ale z drugiej strony... Muszę patrzeć przyszłościowo. Nie wiem jak po roku wrócę i pójdę na studia. Wtedy nie byłoby mowy o travel month. No i do października długa droga....

To tyle na dzisiaj. Jak dowiem się jaka decyzja to napiszę coś.

Jeśli czyta to dziewczyna, która także jest z nimi zmatchowana, to proszę o kontakt :) Chciałabym wiedzieć co o nich myślisz.

Buuuuziaki :*

3 komentarze: