5 czerwca 2015

Match #13

Jest i match trzynasty. Z góry zakładam, że będzie to niewypał. Ze względu na numerek i jeszcze nie napisała do mnie HM. Więc czas na info:
Samotna matka, policjantka
Jedna córka 14 miesięcy
Mieszkają na Long Island
Chcą au pair na wrzesień
Ostatnio dzwoniła do mnie dziewczyna z agencji i pytała czy nie chcę zmienić daty wylotu na wrzesień bo w lipcu duża konkurencja jest. Zgodziłam się. Przynajmniej pojadę gdzieś do pracy i nie zostawię w Polsce długów. A może i jakieś wakacje się trafią...
Do Hostki napisałam wiadomość. Trochę lipa bo nie ma samochodu dla au pair. Wszędzie trzeba jeździć pociągiem. Chociaż w sumie... potrzebne jest auto na Long Island? Bardzo byłabym zadowolona z jednego dziecka. Zobaczymy czy w ogóle napisze.

6 komentarzy:

  1. to chyba zależy czy dana rodzina ma wpisaną dokladną datą na kiedy potrzebują AP. A powiedz mi bo masz doświadczenie, mam rodzinę z CC i bedę z nimi rozmawiać w sobotę, czy w takiej sytuacji oni będą mi ciągle siedzieć na profilu aż do soboty ( 4 dni) czy znikną po 48 h?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz coś... jak rozmawiałam z moją pierwszą rodziną to miałam ich na profilu. Inni zniknęli ale dalej z nimi rozmawiałam. Inni znowu w ogóle się nie odezwali a miałam ich tydzień na profilu. Nie ogarniam tych matchów w ogóle :/ Zawsze możesz poprosić żeby zeszli Ci z profilu. Ale może to być źle odebrane.

      Usuń
    2. Właśnie wolałabym tego uniknąć żeby nie pomyśleli że jeszcze z nimi nie pogadałam a już szukam planu B :P

      Usuń
    3. Ja raz poprosiłam rodzinę aby zeszli mi z profilu na czas rozmowy z au pair która była w ich mieście i chciała program przedłużyć. Więcej się nie odezwali. Albo się obrazili albo tamta dziewczyna się zgodziła :D

      Usuń
  2. Czasami 13 okazuje się szczęśliwa! :) powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy... może mam pocztę spierdzieloną i nie dostaję maili z USA? To już by była 3 albo 4 rodzina bez odzewu :/

      Usuń