27 maja 2015

Match #12

Hello!
Chwilowo stałam się au pair w Niemczech. Jestem u mojej kuzynki, zajmuję się jej niewychowanym synem (9) i zajebistą córeczką (4). Oraz mężem leniem :/
Wczoraj pojawił się także kolejny match. Rodzinka mieszka 30 minut na północ od Waszyngtonu. Mają jednego syna (3) a drugi jest w drodze.
Match pojawił się wieczorem. Niestety bez maila od hostów. Napisałam do nich w nocy ale do tej pory cisza.
Hostka jest Polką. Nie wiem dlaczego, ale wszystkie rodziny, które pochodzą z Polski się nie odzywają. Czyżby chamstwo wychodziło z nas, Polaków za granicami Polski?
Jeśli mam być szczera, to straciłam totalnie nadzieję na to, że pojadę. Wiem, że na PM trzeba poczekać, ale z tego co obserwuję to wylatują dziewczyny/chłopcy szczególnie uzdolnieni, z ciekawym hobby czy nietypowymi pasjami. A ja jako szarak chyba nie mam szans.
Przesyłam Wam buziaki z bardzo zimnych i pochmurnych Niemiec :*

14 komentarzy:

  1. Może Polki nie rozumieją jak piszesz po angielsku i chciały żebyś napisała po polsku :D No co Ty - każdy ma jakieś umiejętności, pasje... Nie ma ludzi szarych - każdy jest wyjątkowy. Szczególnie jak chce wyjechać sam na koniec świata - nie jest szary, ale odważny i szukający nowych wrażeń. Także głowa do góry i tak jak napisałaś - na PM trzeba poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych napisałam że "czekam z niecierpliwością" :D Myślałam, że to jej da do myślenia :P

      Usuń
  2. Nie załamuj się, znajdziesz jeszcze odpowiednią rodzinę dla siebie. Ważne, że trochę tych matchy masz, a nie ciągłą ciszę na roomie. Kiedy teoretycznie planowałaś wyjechać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W założeniu 27 lipiec, ale mam wpisane że mogę od 29 czerwca. A teraz mam drugą rodzinę co chce na wrzesień /październik. Nie wiem czy to już koniec au pair na wakacje czy jeszcze się znajdą jacyś na ostatnią chwilę. Ostatnio te przerwy na roomie są coraz dłuższe. I to właśnie mnie martwi.

      Usuń
  3. ej nie mów, że lecą tylko dziewczyny z jakimiś zajebistymi pasjami :(
    ja nie mam żadnych, a się udało! Ta aplikacja uczy cieprliwości więc bądź cierpliwa ! ;D a jak jestes w APiA i jakaś rodzina cie bedzie chciała na 27 lipca to zobaczysz, że polecimy razem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jestem z CC. Zaczynam się zastanawiać czy nie założyć konta w APiA. Chociaż moje doświadczenie z tą agencją jest kiepskie i nie mam ochoty już na interview i tak dalej... czekać miesiąc na room. Cierpliwa jestem ale każdy nieudany match obniża moją pewność siebie. ;( Dzięki za wsparcie!

      Usuń
  4. Lecą wszystkie dziewczyny i tu nie chodzi o pasje np taneczne , gra na instrumencie. Jak chcesz możesz złożyć dokumenty do APiA tylko to trochę trwa :P ale zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wgram to głupie wideo i jak nie będzie PM zaraz po tym to składam papiery do APiA. Ale to najpierw muszę do Polski wrócić.

      Usuń
  5. ojj, ja też teraz szukam opcji na wyjazd. nie au pair, bo do pracy z dziećmi się nie nadaję, ale praktyki. i szczerze - też ciągle nie mam niczego konkretnego, nie jest łatwo znaleźć fajną ofertę. powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na początku jak szukałam sposobu na wyjazd do USA to myślałam o praktyce. Mój nauczyciel właśnie tak pojechał i chciałam tak jak on :D A potem przez totalny przypadek trafiłam na au pair. Znajdziesz sposób! Powodzenia :)

      Usuń
  6. polskie rodziny tzn. albo matka albo ojciec polak szukaja polskich au pair zeby mogly rozmawiac z dzieciakami po polsku ;) Napisz do nich pierwsza i nie trac nadzieji!!!! Lepiej poczekac i trafic na dobra rodzine niz leciec do * i wrocic po msc ;) Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie staram się w ten sposób myśleć. W najgorszym wypadku będę próbować za rok :)

      Usuń
  7. Trzymam kciuki za znalezienie tego PM! :) bo w koncu sie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję! Nie dziękuję żeby nie zapeszyć.

      Usuń