20 kwietnia 2015

Match #3 and Road Show!

Hej!
Wracam sobie dzisiaj z pracy - odruchowo sprawdzam pocztę. A tam wiadomość od agencji! Rodzina mieszkająca 30 minut od Nowego Jorku jest mną zainteresowana. Dwójka dzieci, dziewczynka 3 latka i chłopiec 6 lat. Mają zdjęcie tylko dzieci, wyglądają na bardzo kochane i grzeczne. Póki co wszystko mi się u nich podoba, mogliby być moim perfect match. Napisałam im krótką wiadomość, teraz zostaje mi czekać na odpowiedź i może rozmowę na Skype.

Ostatnio wspomniałam, że wybieram się na Road Show.
Byłam. Spotkanie z babkami z USA uważam za udane. Nie wiem dlaczego, ale spodziewałam się rozmów w języku polskim, a tu wyskoczyli z angielskim (co jest logiczne ze względu na gości). Dziewczyny ze Stanów były bardzo sympatyczne (niestety zapomniałam imion), mówiły bardzo wyraźnie i powoli, aby wszyscy je zrozumieli. Spotkanie odbyło się w klimatycznej kawiarni, do której zamierzam jak najszybciej wrócić. Dziewczyny wyjaśniły parę nurtujących spraw odnośnie bycia Au Pair (kwestie ostatnio poruszane na Facebook'owej grupie).

W dalszym ciągu czekam na wasze komentarze. Może macie jakieś pytania odnośnie składania aplikacji w Cultural Care, interview lub czegokolwiek innego - pytajcie śmiało!

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz