28 kwietnia 2015

Match #4

Hej!

Jest kolejny match! Trochę nie w porę się pojawił, ale jest. Zdobyłam dodatkowe doświadczenie z maluszkami i czekam na zmianę statusu na Infant Au Pair. Rodzina numer 3 nie odzywała się przez cały tydzień, a specjalnie czekałam do poniedziałku z nadzieją, że w niedzielę znajdą czas i coś mi odpiszą. Wczoraj wieczorem wysłałam do Cultural Care nową referencję, rodzinkę usunęłam z profilu i cieszyłam się na nowe wymarzone matche z maluszkami... A tu po dwóch godzinach wiadomość We are happy to let you know that the XXX Family living in Brookeville, MD is currently reviewing your application.  Pierwszy raz się nie cieszyłam na tą wiadomość. Po przeczytaniu ich aplikacji myślę, że bym się z nimi dogadała, ale oni raczej szukają niani, sprzątaczki i kucharki w jednym. Praca od 6:30 do 17 albo 18, tylko jedno dziecko w szkole. Nie powiem, ale zależałoby mi na tym aby jechać do dzieci poniżej 2 roku życia, gdyż jest to dla mnie tańsze i lepiej się z takimi dziećmi czuję. Nie wiem co teraz robić. Odmówić im czy skusić się na rozmowę?

xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz