13 maja 2015

Hello match #9

Hello!
Takiego maila właśnie dostałam :)
Jako, że dzisiaj jest 13-ty, to myślałam, że nic dobrego mnie nie spotka. A tu match! I to całkiem ciekawy.



Host Mama:
Host Tata:
Lokalizacja: Washington, DC
Dzieci: dziewczynka 3 latka, chłopcy 20 i 7 miesięcy
Zwierzęta: koty

Byłam umówiona z nimi na rozmowę o 20:00, ale Hostka napisała mi przed chwilą, że jakaś znajoma au pair, która jest na miejscu okazała się być dostępna i chcą z nią porozmawiać.
Poprosiłam ją, aby na ten czas zeszła mi z profilu. Zgodziła się bez problemu.


Jestem także po rozmowie z rodziną numer 8. Bardziej sprawy nie dało się spieprzyć :( Zjadł mnie totalnie stres, nie umiałam się wysłowić po angielsku. Nie wiedziałam co jej mówić. Bardzo mi na tej rodzinie zależy, więc to może dlatego. Wiem też, że rozmawiają oni z inną au pair z Polski, więc na 99% moje szanse na wyjazd do nich są równe zeru. Host Mama bardzo sympatyczna, czasami pracuje w domu, ale ma swoje biuro i zamyka się w nim, więc nie ma problemu. HD pracuje do 17. Wszystkie wieczory i weekendy wolne, chyba, że będą chcieli pójść na randkę.

Plac zabaw, szkoła, biblioteka są blisko domu, nie trzeba używać samochodu, jedynie wtedy, kiedy trzeba jechać do sklepu (5 minut drogi). 


Początek posta pisałam dużo wcześniej. Wiedziałam, że 13-ty nie może być szczęśliwym dniem. Mam nadzieję, że jutro pojawi się jakiś nowy match. Może nawet ten perfect....

Pozrawiam!


12 komentarzy:

  1. U ciebie się przynajmniej "coś" dzieje. U mnie cisza... Zaczyna mnie to denerwować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty będziesz miała ruch w lipcu ;) Sama zobaczysz! Uszy do góry!

      Usuń
    2. W lipcu jestem aż 3 dni w domu :D

      Usuń
    3. Ale to w ogóle nie będziesz miała dostępu do internetu?

      Usuń
    4. To nawet w grę nie wchodzi, żebym nie miałam internetu. Stanę na uszach żeby do mieć inaczej dzieciaki na koloniach nie będę miały ze mną życia :D

      Usuń
    5. Ah, Ty na kolonię jedziesz :D Wiesz, w razie czegoś będziesz rozmawiała z rodzinkami pilnując dzieciaczków. Nawet lepiej na tym wyjdziesz.

      Usuń
    6. Oj uwierz mi, że nie bardzo to widzę. Dzieciaki 7-13 lat (około 20). Nie ma możliwości, żeby spuścić ich chociaż na chwile z pola widzenia, a już w ogóle nie mówiąc o wyłączeniu się z języka polskiego na angielski. :D

      Usuń
  2. Czemu uważasz, że skoro rozmawiają z inną au pair z Polski to nie masz na nich szans? Może to Ciebie polubią bardziej :) Jak Ci na nich zależy to walcz! Napisz maila z przeprosinami za angielski, ale że to nie jest Twój ojczysty język i przy stresie po prostu zapomniałaś co mówić. Zaznacz że są spoko dla Ciebie, bo może pomyślą, że nie łapiecie kontaktu ze sobą bo ich nie lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak właśnie myślałam, żeby coś do nich napisać. Ale nie wiedziałam co. Dzięki za pomysł! Napiszę dokładnie to co mówisz :D

      Usuń
    2. i koniecznie umów się na powtórkę Skypa ;)

      Usuń
  3. oo już 9 match :) może z 8 jednak coś wyjdzie :) powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ani z 8 ani z 9 nic nie wyszło. Był też 10 który sama odrzuciłam i opiszę to po jutrzejszej maturze :) Straciłam wiarę w mój wyjazd i pogodziłam się z wizją mnie jako studentki :(

    OdpowiedzUsuń