18 maja 2015

Match #10

Hej!

Chciałam, żeby ten post miał tytuł "match 10 i 11", ale nie wyszło. Numer 10 pojawił się w czwartek, 14 maja. Pewnie niektóre z was widziały, że na grupie na Facebooku pytałam o rodzinę muzułmańską. To właśnie o ten match chodzi. Więc troszkę suchych informacji:

Match #10
Lokalizacja: Scotch Plains, NJ
Dzieci: Dziewczynka 6 lat i chłopcy 4 i 1
W aplikacji brak zdjęć, listu. Żadnych opisów poza jednym zdaniem do każdego dziecka i "mój mąż dużo pracuje, więc czuję się jak samotna matka i potrzebuję au pair".
Na dodatek muzułmanie. Nie mam nic do tej religii, mam przyjaciela muzułmanina, ale mieszkać z nimi to raczej bym nie dała rady. Tym bardziej, że nie napisali czy przestrzegają wszystkich zasad religijnych i czy ja też musiałabym je przestrzegać.

Nie chcę, żeby ktoś pomyślał, że odrzucam rodzinę z powodu religii. Nie, nie. Odrzuciłam ich z powodu kultury. Wiem ile jestem w stanie znieść psychicznie. Sama kultura amerykańska będzie wystarczająca. Połączenie arabskiej i amerykańskiej... Nie dam rady.

Dzisiaj też miałam ostatnią maturę - ustny polski. Nie wiecie jak bardzo cieszę się z tego powodu. Najbardziej bałam się polskiego. Prezentację zrobiłam w 4 dni. Łącznie z przeczytaniem książek. Niestety, to co napisałam, wszystko wyparowało po wejściu do sali. Siedziałam przed komisją, patrzyłam na babki i nie wiedziałam nawet jak się nazywam. Totalna pustka. Czułam się jakbym zamieniła się w amebę... Tragedia. Ale jest zdane :D

Od czwartku na profilu jest cisza. Strasznie mnie to dołuje. Mam nadzieję, że dzisiaj się to zmieni :(
Kochany PM przybądź proooooooszę!!!



Buziaki! :*

4 komentarze:

  1. Masz prawo odrzucić rodzinę z jakiego chcesz powodu (religia, pochodzenie hostów, lokalizacja, wiek dzieci, czy nawet jak nie spodobają Ci się na zdjęciach :D ) i nikt nie ma prawa Cię oceniać ;)
    10 to jeszcze nie tak dużo, także czekaj cierpliwie, a w końcu PM się pojawi!
    btw. Błąd merytoryczny - muzułmanie to nie Arabowie (przynajmniej nie zawsze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha - faktycznie nie muszą być. Doszłam do tego wniosku po imionach i po tym co na facebooku mi się wyświetlało :)

      Usuń
    2. A to w takim razie na arabską rodzinę też bym się nie zdecydowała :)

      Usuń
  2. do muzułmanów to i ja bym nie chciała za żadne skarby jechać :D

    OdpowiedzUsuń