11 maja 2015

Match #8 - nie do końca utracony?


Hej!
Pojawiła mi się dzisiaj popołudniu rodzinka na profilu. Tak jak szybko się pojawiła tak szybko zniknęła. Zdążyłam przeczytać aplikację przynajmniej. Z opisu - rodzina dla mnie prawie idealna.

Dzieci: Dziewczynka 20 miesięcy, Chłopczyk niecałe 7 lat
Lokalizacja: Alexandria, Virginia

Po tym co zdążyłam przeczytać to spodobali mi się. Coś pisali o tym, że lepiej mi będzie jeździć metrem niż samochodem, więc z tym może być problem, ale takie rzeczy trzeba obgadać.

Dostałam właśnie maila, czy jestem zainteresowana rozmową na Skype. Moja odpowiedź jest twierdząca, więc czekam na odpowiedź co i kiedy.

Troszkę boję się, że skoro to jest mój 8 match, to wybiorę rodzinę, z której nie będę w 100% zadowolona, ale pojadę do nich "bo nikt inny mnie nie chce".



PS. Miasteczko jakoś szału nie robi :(

6 komentarzy:

  1. 8 match to jeszcze nie tak dużo :) Sama wiesz, że niektórzy mają o wiele więcej ;) Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku nieudanych matchach jakoś pewność wyjazdu maleje. I ta myśl "a co jak trafię gorzej?"

      Usuń
  2. ja mam 27, nie poddawaj się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie świadomość, że Ty dajesz radę podnosi mnie na duchu. Szkoda, że w CC można mieć tylko jedną rodzinę na profilu. To utrudnia sprawę.

      Usuń
  3. To dopiero 8 match! a będzie ich więcej :P Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alexandria nie jest zła! Słyszałam dużo pozytywnych rzeczy od osób które tam mieszkają :) Zobacz sobie np. początek tego filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=LZ8cO7-u60o

    Chyba nigdy nie ma 100% idealnej rodziny: nie ta lokalizacja, za dużo dzieci, nieregularny czas pracy, brak samochodu, nie ta data wylotu, itp. Przedstaw sama przed sobą co jest najważniejsze i kieruj się serduchem :)

    OdpowiedzUsuń