2 maja 2015

Match #6


Hej!

Poprzednia rodzina zniknęła. Ani nie napisali maila, ani nic. Wciąż jesteśmy umówieni na rozmowę przez telefon na poniedziałek. Nie jestem pewna czy może oni zrezygnowali ze mnie, czy CC ich zrzuciło z mojego profilu po tym, jak zaktualizowali moje konto na infant au pair. 
Po kilku godzinach pustego profilu pojawiła się rodzina numer 6.
Dwaj chłopcy 3 i 5 lat, mieszkający w pobliżu Chicago. Nie mają zbyt dokładnie wypełnionej aplikacji, z wyglądu są mili, typowa amerykańska rodzina. Jednakże nie odezwali się do mnie, po jednym dniu ja napisałam do nich i teraz czekam. Jeżeli nie napiszą dzisiaj, to jutro zrzucę ich z profilu, gdyż nie jestem zbytnio nimi zainteresowana. 
Bardzo zależy mi na tym, aby pojechać do maluszka - może być nawet noworodek. Muszę chyba zmienić preferencje w aplikacji, bo teraz mam od 6 miesięcy. 
Troszkę zmieniłam wygląd bloga, mam nadzieję, że teraz będzie bardziej przejrzysty. Dodałam także strony - "to do" lista oraz mapa rodzin, z którymi byłam zmatchowana. 

Pozdrawiam! :*


5 komentarzy:

  1. Kurcze z tym CC to tak jest niby dużo rodzin ale wiele z nich nie odpowiada co jest strasznie nie miłe! Mam nadzieję że Ci jednak się odezwą! Życzę wielu ciekawych matchy no i szybkiego PM! Ściskam!

    ps. daj znać o swoim blogu na grupach na fb, bo coś ostatnio nie aktualizują tych spisów.. No i ten nowy spis blogów au pair jest słaby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jakoś wyjątkowo brak odpowiedzi mi nie przeszkadza - matura w poniedziałek :( I dodatkowo zależy mi żeby dostać zniżkę z racji na wiek dzieci.

      Faktycznie wrzucę adres na grupę :)
      Dzięki!

      Usuń
    2. hahha nie musisz mi mówić o maturze D:
      Ale z tego co wiem zniżkę się dostaje za sam fakt posiadania referencji z dziećmi under2, nie trzeba się takimi opiekować w usa, ale może nie to masz na myśli :)

      Usuń
    3. No właśnie to mam na myśli. Jak tak, to byłoby super! Chociaż tak czy siak wolę takie malutkie, śliczniutkie bobaski do schrupania :D I z takimi też mam największe doświadczenie.

      Usuń
  2. Noo nieciekawie że się tak nie odzywają zaraz po matchu :)

    OdpowiedzUsuń