6 maja 2015

Match #7

Jest i 7 match! Tego ostatniego nie liczę bo to totalna porażka była.
Ostatnio na jakimś blogu przeczytałam, że dobrze jest się logować około 4 rano bo wtedy rodziny właśnie szukają au pair. Dzisiaj natrafiła się idealna okazja. Obudziłam się przed 4 i pierwsze co to weszłam na swój room. Po 30 minutach wiadomość od aupair.com :D
Rodzina mieszka pół godziny drogi od Chicago. Mają 4 dzieci - 10, 5 i pół, dwa i pół oraz 4 miesiące. Nie powiem, przeraża mnie taka ilość dzieci, ale rodzina wydaje się bardzo miła i fajna. Umówiliśmy się na skype na dzisiaj.
Cały czas miałam nadzieję na Kalifornię, Florydę albo inne cieplutkie miejsce, ale najwidoczniej nie jest mi to dane.
Czyta może ktoś mojego bloga z okolic Chicago? Chętnie dowiem się wszystkiego o życiu tam :)

Pozdrawiam! :*

PS. Jedyne konkretne zdjęcie z Westmont jakie znalazłam to właśnie ta brama (?)


Edit: Po tym jak moja mama i reszta rodziny powiedzieli, że nie dam rady z 4 dzieci, napisałam do rodziny email z moimi obawami. Właśnie zobaczyłam, że zeszli mi z profilu.

14 komentarzy:

  1. łoo matko ile dzieci i jeszcze to 4 miesięczne ..dla mnie byłoby za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz mnie :/ Ja właśnie chciałam jechać do takiego maluszka. A ilość dzieci mnie przeraża.

      Usuń
    2. Nie strasz mnie :/ Ja właśnie chciałam jechać do takiego maluszka. A ilość dzieci mnie przeraża.

      Usuń
    3. Nie nie, jeden taki maluszek to super sprawa jak dla mnie, ale musiałoby nie być pozostałej trójki :)

      Usuń
    4. Powiem im o moich obawach podczas rozmowy na skype. To wszystko przez agencje - każą zaznaczać maksymalną ilość dzieci, żeby mieć dostęp do jak największej liczby rodzin. Bez sensu!

      Usuń
    5. Ja mam zaznaczone, że max 3. Chociaż raz czy dwa razy pojawiły mi się rodziny z 4 dzieci. Chociaż i do tej trójki nie jestem pewna :p Na szczęście przeważnie trafiają mi się same dwójki :)

      Usuń
    6. Sandra, podaj mi proszę adres Twojego bloga :) O ile masz takowy :D

      Usuń
    7. igowithmyemotions.blogspot.com :)

      Usuń
    8. Czytałam Twojego bloga. Gdzieś mi zaginął :) Dzięki wielkie!

      Usuń
    9. bardzo proszę i bardzo mi miło :)

      Usuń
  2. Ja tez dzisiaj się obudziłam w nocy i zalogowałam, rano pojawiła się rodzina! Wiec moze rzeczywiście działa haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczytane na innym blogu więc musi działać :D

      Usuń
  3. oo 7 match :) powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 dzieci i jeszcze w takim wieku to chyba za dużo dla każdego :D
    powodzenia w dalszym szukaniu, ja nawet jeszcze interview nie miałam a to już połowa maja...

    OdpowiedzUsuń